Innlogging hjemmeside for beboere

For at styret i borettslaget/sameiet enklere skal kommunisere med beboerne, vil dere motta en invitasjon med innlogging til hjemmesiden. Boalliansen vil bistå styret med å sende ut disse invitasjonene. 

På hjemmesiden vil dere enkelt finne informasjon om borettslaget/sameiet, samt at styret vil få mulighet til å sende sms/e-post til beboere.   Beboerne vil motta en invitasjon per mail eller per post fra borettslaget/Sameiet.  

 

For deg som ikke er registrert med en epostadresse, vil du få invitasjonen per post. Den ser den slik ut; 

  1. Åpne nettleseren og legg inn «adresse for innlogging» (som i vårt eksempel er: demo198.boalliansen.no/reg) 
  2. Legg inn Boenhet ID 
  3. Legg inn Kode  
  4. Trykk på «Logg inn» 
  1. Velg deg selv i listen. Hvis du ikke ligger med navn i listen, så trykker du på opprett ny kontaktperson. 
  2. Trykk så på «fortsett» 
  1. Du fyller så inn ditt Navn, Tilhørighet, epostadressen (som blir ditt brukernavn) og et eget valg passord. 
  2. Trykk så på «Fortsett». 

 

NB! Når du har logget inn, ønsker vi at du sjekker hvilken informasjon som er oppført på din leilighet under menyen «Min side», samt bekrefter at du ønsker å motta elektronisk informasjon fra styret. 

På «Min side» har du mulighet til å oppdatere informasjon om deg selv. Er det flere som bor i leiligheten, eller du leier den ut til noen andre. Trykk på «Legg til kontaktperson» og fyll inn opplysningene som gjelder for denne personen.  

Hvis du ikke selv bor i leiligheten, velger du «Eier bor ikke i leiligheten» under «Tilhørighet», samt velger «Annen postadresse enn boenheten» i feltet «Velg» og legg så inn din postadresse.  

Nederst på siden velger du om du ønsker å motta elektronisk informasjon eller ikke. Skriv inn ditt navn og trykk på «Send». Da går endringene dine til godkjenning i styret. 

 

Sideskift 

Hvis du mottar invitasjonen per e-post, ser den slik ut: 

 

Klikk på linken i mailen du har mottatt. Du kommer da til en «Logg inn» side. Brukernavn er din e-postadresse som du har mottatt invitasjonen til. Passordet velger du selv. 

 

 

 

NB! Når du har logget inn, ønsker vi at du sjekker hvilken informasjon som er oppført på din leilighet under menyen «Min side», samt bekrefter at du ønsker å motta elektronisk informasjon fra styret. 

På «Min side» har du mulighet til å oppdatere informasjon om deg selv. Er det flere som bor i leiligheten, eller du leier den ut til noen andre. Trykk på «Legg til kontaktperson» og fyll inn opplysningene som gjelder for denne personen.  

Hvis du ikke selv bor i leiligheten, velger du «Eier bor ikke i leiligheten» under «Tilhørighet», samt velger «Annen postadresse enn boenheten» i feltet «Velg» og legg så inn din postadresse.  

Nederst på siden velger du om du ønsker å motta elektronisk informasjon eller ikke. Skriv inn ditt navn og trykk på «Send». Da går endringene dine til godkjenning i styret. 

 

Nederst på siden velger du om du ønsker å motta elektronisk informasjon eller ikke. Skriv inn ditt navn og trykk på «Send». Da går endringene dine til godkjenning i styret. 

 


Fornøyd med informasjonen?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)

Powered by HelpDocs (opens in a new tab)